Total Pageviews

..

Thursday 9 May 2013

המתלוננת נחשפת: "הרב אליעזר ברלנד נעל את החדר וליקק אותי"





א' גדלה כחסידה של הרב אליעזר ברלנד מישיבת "שובו בנים" בירושלים. הוא נתן לה את שמה כשנולדה והיה כהגדרתה כל עולמה. לפני 11 חודשים, כשהיא היתה בת 18 והוא בן 75, הכל התהפך.

המתלוננת מספרת כי היא ובעלה נהגו להגיע פעמים רבות אל הרב. "הוא השאיר את בעלי בצד ואמר: 'את בואי תיכנסי איתי לחדר'. הוא הכניס אותי לחדר ונעל אותי בחדר שלו, הכניס את הידיים שלו לתוך החולצה שלי וככה רבע שעה בערך".

היא מתארת כיצד נגע בה כששניהם בחדר הנעול. "הוא ליקק אותי, נישק אותי והתחיל למשש אותי. הוא עשה לי דברים מאוד מגעילים. נבהלתי ממנו מאוד אבל הוא כל שניה הוא היה אומר לי: 'הרב אוהב אותך, הרב חושב עלייך'".

"הוא הסתער עליי מתרגש ומחבק"

א' פנתה למשטרה והתלוננה נגד הרב שגידל אותה. לאחר מכן התברר לה שיש תלנות נוספות נגדו על הטרדות מיניות ומעשי אינוס. "יש לי מזה סיוטים ופחדים הרבה פעמים. אני נזכרת איך הוא הגיע אליי והסתער עליי בכזאתי צורה של התלהבות, וכולו מתרגש ומחבק אותי", סיפרה.

כשברלנד שמע על החקירה המתנהלת הוא ברח לארה"ב משם לשוויץ ולבסוף הגיע למרוקו, שאיתה לישראל אין הסכם הסגרה. עד היום הוא לא הובא למשפט. "אני רוצה שיביאו אותו והוא צריך לקבל עונש על מה שהוא עשה", קראה א', "זה מצער אותי מאוד כי הוא עשה לי רע ואני רואה שלא מטפלים בו".


מאז שהתלוננה א' חוששת לחייה. "אם אני הולכת עכשיו בירושלים ואם אני לא הולכת עם אנשים גדולים לידי או משטרה - יכולים להרוג אותי". היא מספרת כי באחת הפעמים הלכה בירושלים ונתקלה בצרחות וקללות. "חברות שלי כל החיים עוברות לידי ומקללות אותי", סיפרה. אפילו משפחתה של א' מסרבת להאמין לה ואביה ממשיך להיות חסיד אדוק של הרב




3 comments:

  1. Seems that unser Chaim is quite an angel after all.

    ReplyDelete
  2. May there be peace10 May 2013 at 09:27

    The Halpern's have yet again sabotaged another Minyan. The Simcha Suite Minyan had a Rav coming from Israel and allegedly the Halpern's sent a message to him that he should not bother coming as the Hellpan mafia would make his life a misery. The Simcha Suite Minyan have now moved in with the Matok Minyan in solidaraty and Achdut with the same goals in mind. May they have Hatzlacha together and build a community that was once destroyed by an alleged Menuval to bring joy and happiness to a much needed North West London

    ReplyDelete
  3. In lakewood, Rabbi Yizhak Sorotskin spoke at the "hodor kibluho" rally . He said , " I know thousands of mishpochos, that were hurt by the treifene i..."
    Presumably, he means the 1000s who were unmasked, by the bloggers.

    ReplyDelete